Șerban Mihăilescu (UNPR): Obiectivul meu personal este să îl scoatem pe Ponta președinte

Vicepreședintele Uniunii Naționale pentru Progresul României, senatorul Șerban Mihăilescu, își propune ca Alianța electorală PSD- UNPR- PC să obțină la nivelul județului Botoșani un scor mai bun decât la alegerile europarlamentare.

Mihăilescu a declarat, vineri, pentru AGERPRES, că obiectivul său personal, în calitate de coordonator al organizației UNPR Botoșani, este să îl ‘scoată pe Ponta președinte’. ‘Noi sperăm să obținem rezultatele care să le depășească pe cele de la europarlamentare, care nu au fost niște rezultate foarte proaste în județul Botoșani și să îl scoatem pe Ponta președinte. E obiectivul meu personal, mi l-am asumat și mă voi ocupa de el’, a afirmat Mihăilescu.

El consideră că Alianța PSD-UNPR-PC va trebuie să se concentreze mai mult pe turul al doilea al alegerilor prezidențiale.

Vicepreședintele UNPR, care a fost ales parlamentar pe Colegiul senatorial Darabani, și-a deschis, vineri, un nou cabinet parlamentar în municipiul Botoșani.

Sursa

Leave a comment